Tuesday, February 12, 2013

CQ WPX RTTY 2012 SO/SB80 HP

   Po dvou letech jsem se opět zúčastnil RTTY WPX contestu v pásmu 80m. Před dvěma lety jsem používal 6el drátovou yagi směrem na NA a half sloper na východ. Letos jsem používal systém 4 sloperů a byl jsem zvědavý na rozdíly. Signály z NA byly v parádní síle. Překvapil mne rozdíl mezi beverage anténami. Mezi 1el a 4el délky 400m byl až 3S na rádiu! Krásný ranní okamžik přišel v 7 UTC, kdy zavolal WU6CC v síle S9.


   Celkem se dělalo druhou noc 8 JA stanic, 2 * YB, a další. I přes relativně silné signály byly některé hodiny dost slabé. Účast byla slabá, hlavně asi díky dobrým podmínkám na vyšších pásmech. 

   Nakonec se mi nevyhnuly ani technické problémy, v druhé noci vypadla ochrana na PA a anténa vykazovala PSV 5. Zbytek noci jsme dojel na ostatní a oprava během neděle se nepodařila.

   Během závodu jsem si také hrál s půjčeným rádiem od Pavla OK2PMU v podobě IC-7600 a velice mě překvapila funkce TPF, která až zázračně vytáhne slabé signály. Díky Pavle za půjčení :)



Krásný závod a spousta srandy a díky Pavle OK1MU za společnost :)


3830:

CQ WW RTTY WPX Contest

Call: OL9A
Operator(s): OK2ZAW
Station: OL7M

Class: SOSB80 HP
QTH: Policko
Operating Time (hrs): 30

Summary:
 Band  QSOs
------------
   80:  962
   40:     
   20:     
   15:     
   10:     
------------
Total:  962  Prefixes = 535  Total Score = 2,272,680

Club: 

Comments:

Again in CQ WPX RTTY after two years. Again SO 80m HP but with another setup.
Thanks to Pavel OK2PMU for lending his IC-7600. TPF DSP filter works very well
with weak signals. 

The participation looked smaller then last years. Thanks everyone for call and
my sorry to you I didn' copy at all...

Nice to worked 8 JAs, more then 160 NA stations and nice to be called by WU6CC
from CA with S9+, YC6EI, YB1AR, 9M4CC,P40YL (with LP) and others. Thanks

I lost east sloper during second nigth and did some reparations during Sunday,
but I could not fix it.


CU in ARRL as OL7M. Jan OK2ZAW / OL9A



IC-7600 + PA
4 slopers system
9 beverage systems 
Wintest + MMTTY

1 comment:

  1. Hello Jan, good morning !! Jan saw a post of your participation in CQWPX in 2012, using an IC7600 with WINTEST and MMTTY, I am having difficulties in configuring the radio, I am not able to activate the radio TX I have tried in many ways, but I did not find the ideal configuration. .. could you inform me about the configuration? I use USB CABLE CODEC ... a 73´s and congratulations for the station.

    ReplyDelete